Szkolenia sprzedażowe

Nasze szkolenia sprzedażowe dla branży detalicznej zawsze poprzedza obchód konkurencji oraz wizyta w kilku sklepach Klienta. Na szkoleniu bazujemy na realnych przykładach i zachowaniach sprzedawców, a nie na tym, co sprzedawcy mówią, że robią.

Moduły:

  1. Psychologiczne pułapki pierwszych wrażeń w sprzedaży
  2. Badanie potrzeb – dlaczego prawie nikt nie potrafi tego zrobić?
  3. Jak przekazać Klientowi wiedzę produktową? Selling story.
  4. Nieinwazyjna sprzedaż komplementarna, czyli „sprzedaż bez sprzedawania”
  5. „Czarne skrzynki” sprzedawców, czyli nieuświadomione przekonania, które blokują sprzedaż
  6. Reguły wywierania wpływu - psychologia sprzedaży
  7. Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klientów
  8. Radzenie sobie z trudnym Klientem
  9. Analiza filmów – antyprzykłady
  10. Analiza filmów – pozytywne, realne przykłady

Realizowaliśmy projekty dla*:

  • Kleffmann
  • geers
  • apteka
  • lech
  • helio
  • cdg
  • bigstar
  • grzeskowiak
  • ekofabryka
  • boho
  • rose
  • solar
  • galantex
  • swarov
  • gopro
  • cropp
  • fortuna
  • ruck
  • sendal
  • wszib
  • jk
  • geox
  • whisky
  • bystry
  • monster
  • afpro

*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia

Zadzwoń i umów się na spotkanie - to nic nie kosztuje.