Psychologia konsumenta – eksperyment PALESSI

Niezły HIT. Jak skłonić ludzi do zapłacenia 635 $ za buty, które normalnie kosztują 35 $ ? Firma Payless zrobiła eksperyment. Postawili sklep, który nazwali "Palessi" w ładnym miejscu, wnieśli jakieś posągi lwów i zaprosili influencerów modowych. Ludzie kupowali buty, które w sklepach Payless kosztują 35$ za 635 $ Influencerzy doceniali markę Palessi oraz wykonanie butów (nic nie wiedząc o całej akcji)

Potem Payless zrobił z tego reklamę swoich produktów, w stylu "po co przepłacać, jak możesz mieć to, co wychwalają influencerzy modowi za 20$"


powrót

Realizowaliśmy projekty dla*:

  • whisky
  • solar
  • wszib
  • jk
  • rose
  • ekofabryka
  • cropp
  • lech
  • bystry
  • geers
  • afpro
  • monster
  • gopro
  • grzeskowiak
  • geox

*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia