Dla kogo?

Dla osób zarządzających siecią sprzedaży lub pojedynczymi punktami sprzedaży detalicznej.


Korzyści:

  • raport z wskazówkami dotyczącymi visual merchandisingu
  • raport dotyczący obsługi klienta oraz poszczególnych elementów sprzedaży (np. sprzedaży komplementarnej czy finalizacji sprzedaży)
  • możliwość otrzymania pogłębionego raportu wykonanego przez zespół doświadczonych trenerów w branży detalicznej
  • możliwość otrzymania raportu w wielu punktach na raz rozsianych po całej Polsce w przeciągu 48h


Metodologia:

Nagrywamy filmy pokazujące pozytywne przykłady oraz antyprzykłady, które obniżają sprzedaż.

Filmy te mogą później służyć jako świetny materiał szkoleniowy, ponieważ ludzie uczą się przez obserwację. Prawdziwa sytuacja z ich sklepu jest dla nich bardziej przekonująca niż rozmowy na sali szkoleniowej. Wiemy, że pamięć bywa ulotna, więc wykorzystujemy sprawdzone narzędzia w badaniach tajemniczego klienta.

 

Doświadczenie:

Prowadziliśmy audyty punktów sprzedaży dla firm: BIG STAR, SOLAR, APTEKA CENTRUM ZDROWIA, BYSTRY, NORDICA, BOHO BOCO, SWAROVSKI, GEERS, WHISKY SHOP, GYM WORLD, AT, RUCK ZUCK, ROSENTHAL, GEOX.

Pan Mateusz Majchrzak przeprowadził dla naszych salonów badanie tajemniczego Klienta zgodnie ze specyfiką naszej branży. Szkolenia przełożyły się zarówno na poziom obsługi jak i na wiedzę produktową.

Adam Muszka
Adam MuszkaDyrektor Zarządzający, Rosenthal


Współpracujemy z firmą:

pmt-logo


W miesiącach lipiec 2018 - listopad 2018 firma MM SOLUTION przeprowadziła cykl szkoleń dla Sprzedawców ora Kierowników firmy BYSTRY. Pan Mateusz Majchrzak zaprojektował moduł dotyczący psychologii sprzedaży oparty na pozytywnych przykładach z życia sprzedawców firmy BYSTRY oraz na antyprzykładach z konkurencji. Szkolenie zostało zaprojektowane w oparciu o realne zachowania sprzedawców (nie na podstawie werbalnych deklaracji). Dużą jego część stanowiły materiały zebrane przez audytorów firmy MM SOLUTION (np. filmy)

Wskazane zostały również proponowane działania po szkoleniu, aby utrwalić ich efekt i utrzymać motywację do wdrożenia. Propozycja działań opierała się dużym doświadczeniu firmy MM SOLUTION w branży detalicznej.

Wskutek cyklu szkoleniowego:
- Obserwowalnie wzrósł poziom obsługi Klienta
- Wzrosła u pracowników wiedza produktowa szczególnie przydatna w rozmowie z wyedukowanym Klientem
- Poprawiła się umiejętność oraz chęć polecania produktów komplementarnych przez Sprzedawców

Paweł Bystry
Paweł BystryPrezes Zarządu, Bystry


Trenerzy dedykowani do projektu:


Mateusz Majchrzak

Właściciel firmy MM SOLUTION SZKOLENIA. Od 9 lat prowadzi szkolenia dla przedstawicieli handlowych (branża FMCG, elektryczna, florystyczna oraz telekomunikacyjna) i sprzedawców z branży detalicznej. Sam również sprzedaje od wielu lat – zaczynał jako sprzedawca reklam w Polskich Książkach Telefonicznych, potem sprzedawał cykl zawodów sportowych, pełnił również funkcję Kierownika w Decathlonie

Autor publikacji dotyczących sprzedaży w, między innymi,: TVP, As Sprzedaży, Lider Biznesu, dlahanldu.pl oraz hrpolska.pl

Wieloletni członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W szkoleniach interesuje go psychologia wywierania wpływu oraz oryginalne i kreatywne sposoby na sprzedaż. Specjalizuje się w pogłębionych audytach, z których wyprowadza systemowe wnioski.

Były trener sportu - wakeboardu - jego najlepszy Klubowicz był wielokrotnym Mistrzem Polski.

 

NASZE ARTYKUŁY NA TEN TEMAT:

Mechanizmy psychologiczne działające na nas w supermarketach
Sieć Chata Polska rusza z kampanią promocyjną
Grywalizacja – przydatna nie tylko przy rekrutacji, ale też adaptacji pracownika
Hamulce procesu sprzedaży
zobacz wszystkie
pobierz ofertę

Realizowaliśmy projekty dla*:

  • geers
  • ekofabryka
  • cropp
  • solar
  • afpro
  • geox
  • wszib
  • grzeskowiak
  • monster
  • bystry
  • jk
  • whisky
  • gopro
  • lech
  • rose

*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia