Dla kogo szkolenia z negocjacji?

Dla osób, które muszą  w swojej pracy negocjować, na przykład kupców, przedstawicieli handlowych oraz właścicieli firm.

 

Korzyści:

  • Poznanie nowoczesnych, skutecznych technik negocjacji
  • Zyskanie odpowiedniego nastawienia psychicznego do prowadzania negocjacji
  • Wyrobienie nawyku radzenia sobie z typowymi manipulacjami klientów, które normalnie spowodowałyby „potknięcie” rozmówcy
  • Rozpoznawanie różnych typów negocjatorów
  • Nabycie umiejętności zastosowania skutecznych strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych


Metodologia szkolenia:

W negocjacjach jest jak w sportach walki. Nie ćwiczysz technik na macie na treningu = nie wykorzystasz ich w prawdziwej walce na zawodach. Nasi trenerzy przydzielani do projektów szkoleniowych związanych z negocjacjami sami negocjowali, więc wiedzą, na co w praktyce trzeba zwrócić uwagę. Ćwiczenia mają charakter praktyczny, czyli odnoszący się do pracy uczestników szkoleń. Nie robimy sztucznych scenek na środku sali, w których ludzie zachowują się nienaturalnie. Jesteśmy przygotowani do specyfiki każdego projektu, przez co dajemy narzędzia potrzebne w konkretnych sytuacjach zawodowych uczestników szkoleń.

Pan Mateusz Majchrzak przeprowadził dla nas szkolenie, w którym poprzez pracę na realnych rozmowach z potencjalnymi Klientami, udało się „wyłuskać” skuteczne zwroty w naszej branży. W efekcie, jeden z przedstawicieli handlowych, który nie potrafił od 4 miesięcy umówić spotkania z potencjalnym dużym klientem, w końcu to zrobił. Inny natomiast, nabrał „wiatru w żagle”, aby skontaktować się z Klientem, z którym nie chciał się już kontaktować, ponieważ był „ciężkim negocjatorem”. Nawet osoby z wieloletnim stażem, które uczestniczyły już w szkoleniach sprzedażowych, zdecydowanie doceniły jego wartość.

Piotr Horbulewicz
Piotr HorbulewiczPrezes Zarządu

Na szkoleniu prowadzonym przez Pana Mateusza Majchrzaka podobały mi się sposób prowadzenia szkolenia oraz merytoryczne przygotowanie. Przykłady na jakie wskazywał  pozwalały umiejscowić daną sytuację w rzeczywistości i odnaleźć się samemu w często w trudnych sytuacjach. Poznałam własne reakcje oraz nauczyłam się jak nad nimi panować myśląc przy tym o efekcie do jakiego dążę. Wiedza ta jest mi bardzo przydatna w pracy zawodowej, jak i w życiu osobistym.

Aleksandra Łukaszewska
Aleksandra ŁukaszewskaKey Account Manager

Moduły dot. negocjacji:

MANIPULACJE KLIENTÓW:

  • Presja na czas
  • Huśtawka emocjonalna
  • Podkreślanie swojego statusu, umniejszania roli przedstawiciela handlowego
  • Zastraszanie
  • Aranżacja przestrzeni (stoły, krzesła, miejsce dla gościa)
  • Filmy z wykorzystaniem technik

MOWA CIAŁA W NEGOCJACJACH:

  • Rozpowszechnione mity na temat mowy ciała
  • Jak zyskać pewność siebie przez sposób siedzenia, chodzenia i ułożenia ciała? (badania prof. Amy Cudy)
  • Rozpoznawanie kłamstw i nieszczerych uśmiechów (badania Paula Ekmana i Diany Nowek, ćwiczenia, case study)

TECHNIKI NEGOCJACJI:

  • Nagroda w raju
  • Dziegieć i miód
  • Karty na stół
  • Wyższy cel
  • Postaraj się lepiej
  • Krakowskim targiem
  • Umniejszanie własnej roli
  • Zdechła ryba
  • Wysoka piłka
  • Wskazanie zagrażających konsekwencji
  • Przykłady wykorzystania technik przez najlepszych negocjatorów (case study)

PSYCHOLOGIA NEGOCJACJI:

  • Odpowiednie nastawienie psychologiczne jako klucz do negocjacji. Analogie do psychologii sportu
  • Sprzedaż bez sprzedawania, czyli przygotowanie „gruntu” pod rozmowę
  • Narracja perswazyjna, czyli historie, które przekonują klientów (model A B C)
  • „Pakiety” argumentów dopasowane do różnych typów klientów
  • Przykłady wykorzystania technik przez najlepszych negocjatorów (case study)

 

Wprowadzając nowy produkt na rynek, poszukiwaliśmy trenera, który wyszkoli nasz zespół sprzedaży telefonicznej ze skutecznych technik sprzedaży. Kontakt na Patryka Jasińskiego otrzymaliśmy od zaprzyjaźnionej firmy, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Patryk nie tylko nauczył nasz zespół jak sprzedawać przez telefon, ale również jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z Klientem oraz odpowiednio zmotywował nasz zespół do pracy, co przekłada się na wyniki do dziś. Z czystym sumieniem polecam Patryka Jasińskiego jako szkoleniowca pełnego pasji, energii oraz co najważniejsze praktyka biznesu.

Hubert Porębski
Hubert PorębskiWiceprezes Zarządu


Trenerzy dedykowani do projektu:

Patryk Jasiński

Od ponad 10 lat w sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych oraz negocjacyjnych.  Swój bogaty zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej przekłada na konkretne wyniki  sprzedażowe firm, z którymi współpracuje.

Swoją przygodę ze szkoleniami w firmie Play, gdzie w roku 2009 osiągnął najlepszy wynik w kraju. Potem rozwijał się tam w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży i samemu szkolić innych.

Praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu podejście do sprzedaży w sposób praktyczny, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy/konsultanci telefoniczni. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm z obszarów takich jak: sprzedaż, techniki zamknięcia sprzedaży, motywacja w sprzedaży telefonicznej, wywieranie wpływu, negocjacje, obsługa klienta B2B oraz B2C, budowanie relacji, budowanie zespołów sprzedażowych.

Patryk to osoba, której celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100%. Cel ten realizuje ciągle się doszkalając oraz publikując liczne materiały dotyczące sprzedaży telefonicznej oraz negocjacji.

Autor publikacji dotyczących sprzedaży oraz negocjacji w, między innymi,: TVP, As Sprzedaży, Lider Biznesu, Szef Sprzedaży, dlahanldu.pl oraz hrpolska.pl
Wieloletni członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W szkoleniach interesuje go psychologia wywierania wpływu oraz oryginalne i kreatywne sposoby przedstawicieli handlowych na prowadzenie negocjacji.
Były trener sportu - wakeboardu - jego najlepszy Klubowicz jest Mistrzem Polski, dlatego lubi podawać analogie do psychologii sportu.

 

Mateusz Majchrzak

Właściciel firmy MM SOLUTION SZKOLENIA.  Od 9 lat prowadzi szkolenia dla przedstawicieli handlowych (branża FMCG, elektryczna, florystyczna oraz telekomunikacyjna), sprzedawców z branży detalicznej oraz konsultantów telefonicznych. Sam również sprzedaje od wielu lat – zaczynał jako sprzedawca reklam w Polskich Książkach Telefonicznych, potem sprzedawał cykl zawodów sportowych, pełnił również funkcję Kierownika w Decathlonie. Obecnie sprzedaje szkolenia oraz negocjuje warunki.

Autor publikacji dotyczących sprzedaży oraz negocjacji w, między innymi,: TVP, As Sprzedaży, Lider Biznesu, Szef Sprzedaży, dlahanldu.pl oraz hrpolska.pl
Wieloletni członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W szkoleniach interesuje go psychologia wywierania wpływu oraz oryginalne i kreatywne sposoby przedstawicieli handlowych na prowadzenie negocjacji.
Były trener sportu - wakeboardu - jego najlepszy Klubowicz jest Mistrzem Polski, dlatego lubi podawać analogie do psychologii sportu.

 

Paweł Bogusław

24 lata bogatego doświadczenia sprzedażowego oraz managerskiego w międzynarodowych strukturach takich jak: Sandoz, Valeant, Leroy Merlin, Auchan, Polfarmex. Łączy doświadczenie handlowca i managera z aktualną wiedzą z zakresu psychologii biznesu, inspirując uczestników szkoleń do podnoszenia kompetencji i zwiększenia efektywności podejmowanych działań. Posiada doświadczenie trenerskie w międzynarodowych korporacjach. Szkoli sprzedawców (PH, KAM), kadrę managerską średniego oraz wyższego szczebla w sprzedaży i marketingu.

Prowadził z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne, sprzedażowe negocjacyjne do coachingu on the job. Prowadził ponad 830 dni szkoleniowych i coachingowych w różnych sektorach biznesu.

Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, dyplomowany Coach oraz Assesor. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych oraz negocjacyjnych.

 

NASZE ARTYKUŁY NA TEN TEMAT:

Patryk Jasiński: Mały budżet, duże efekty
14 sportowców, z których warto czerpać inspirację
Telemarketing - tak znany, a tak nieszanowany
Hamulce procesu sprzedaży
Mylne pierwsze wrażenia w sprzedaży
zobacz wszystkie

W cenie szkolenia:

Analiza potrzeb szkoleniowych
Certyfikaty
Segregatory oraz długopisy
Materiały poszkoleniowe (rekomendowane filmy oraz zalecana literatura do dalszego rozwoju)
Opieka poszkoleniowa (kontakt jeszcze rok po szkoleniu z trenerem prowadzącym szkolenie)
pobierz ofertę

Realizowaliśmy projekty dla*:

  • geox
  • monster
  • jk
  • bystry
  • ekofabryka
  • whisky
  • grzeskowiak
  • geers
  • lech
  • solar
  • cropp
  • gopro
  • rose
  • wszib
  • afpro

*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia