Dla osób, które muszą w swojej pracy negocjować, na przykład kupców, przedstawicieli handlowych oraz właścicieli firm.
W negocjacjach jest jak w sportach walki. Nie ćwiczysz technik na macie na treningu = nie wykorzystasz ich w prawdziwej walce na zawodach. Nasi trenerzy przydzielani do projektów szkoleniowych związanych z negocjacjami sami negocjowali, więc wiedzą, na co w praktyce trzeba zwrócić uwagę. Ćwiczenia mają charakter praktyczny, czyli odnoszący się do pracy uczestników szkoleń. Nie robimy sztucznych scenek na środku sali, w których ludzie zachowują się nienaturalnie. Jesteśmy przygotowani do specyfiki każdego projektu, przez co dajemy narzędzia potrzebne w konkretnych sytuacjach zawodowych uczestników szkoleń.
Pan Mateusz Majchrzak przeprowadził dla nas szkolenie, w którym poprzez pracę na realnych rozmowach z potencjalnymi Klientami, udało się „wyłuskać” skuteczne zwroty w naszej branży. W efekcie, jeden z przedstawicieli handlowych, który nie potrafił od 4 miesięcy umówić spotkania z potencjalnym dużym klientem, w końcu to zrobił. Inny natomiast, nabrał „wiatru w żagle”, aby skontaktować się z Klientem, z którym nie chciał się już kontaktować, ponieważ był „ciężkim negocjatorem”. Nawet osoby z wieloletnim stażem, które uczestniczyły już w szkoleniach sprzedażowych, zdecydowanie doceniły jego wartość.
Na szkoleniu prowadzonym przez Pana Mateusza Majchrzaka podobały mi się sposób prowadzenia szkolenia oraz merytoryczne przygotowanie. Przykłady na jakie wskazywał pozwalały umiejscowić daną sytuację w rzeczywistości i odnaleźć się samemu w często w trudnych sytuacjach. Poznałam własne reakcje oraz nauczyłam się jak nad nimi panować myśląc przy tym o efekcie do jakiego dążę. Wiedza ta jest mi bardzo przydatna w pracy zawodowej, jak i w życiu osobistym.
MANIPULACJE KLIENTÓW:
MOWA CIAŁA W NEGOCJACJACH:
TECHNIKI NEGOCJACJI:
PSYCHOLOGIA NEGOCJACJI:
Wprowadzając nowy produkt na rynek, poszukiwaliśmy trenera, który wyszkoli nasz zespół sprzedaży telefonicznej ze skutecznych technik sprzedaży. Kontakt na Patryka Jasińskiego otrzymaliśmy od zaprzyjaźnionej firmy, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Patryk nie tylko nauczył nasz zespół jak sprzedawać przez telefon, ale również jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z Klientem oraz odpowiednio zmotywował nasz zespół do pracy, co przekłada się na wyniki do dziś. Z czystym sumieniem polecam Patryka Jasińskiego jako szkoleniowca pełnego pasji, energii oraz co najważniejsze praktyka biznesu.
Patryk Jasiński
Od ponad 10 lat w sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych oraz negocjacyjnych. Swój bogaty zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej przekłada na konkretne wyniki sprzedażowe firm, z którymi współpracuje.Swoją przygodę ze szkoleniami w firmie Play, gdzie w roku 2009 osiągnął najlepszy wynik w kraju. Potem rozwijał się tam w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży i samemu szkolić innych.
Praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu podejście do sprzedaży w sposób praktyczny, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy/konsultanci telefoniczni. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm z obszarów takich jak: sprzedaż, techniki zamknięcia sprzedaży, motywacja w sprzedaży telefonicznej, wywieranie wpływu, negocjacje, obsługa klienta B2B oraz B2C, budowanie relacji, budowanie zespołów sprzedażowych.
Patryk to osoba, której celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100%. Cel ten realizuje ciągle się doszkalając oraz publikując liczne materiały dotyczące sprzedaży telefonicznej oraz negocjacji.
Autor publikacji dotyczących sprzedaży oraz negocjacji w, między innymi,: TVP, As Sprzedaży, Lider Biznesu, Szef Sprzedaży, dlahanldu.pl oraz hrpolska.pl
Wieloletni członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W szkoleniach interesuje go psychologia wywierania wpływu oraz oryginalne i kreatywne sposoby przedstawicieli handlowych na prowadzenie negocjacji.
Były trener sportu - wakeboardu - jego najlepszy Klubowicz jest Mistrzem Polski, dlatego lubi podawać analogie do psychologii sportu.
Mateusz Majchrzak
Właściciel firmy MM SOLUTION SZKOLENIA. Od 9 lat prowadzi szkolenia dla przedstawicieli handlowych (branża FMCG, elektryczna, florystyczna oraz telekomunikacyjna), sprzedawców z branży detalicznej oraz konsultantów telefonicznych. Sam również sprzedaje od wielu lat – zaczynał jako sprzedawca reklam w Polskich Książkach Telefonicznych, potem sprzedawał cykl zawodów sportowych, pełnił również funkcję Kierownika w Decathlonie. Obecnie sprzedaje szkolenia oraz negocjuje warunki.Autor publikacji dotyczących sprzedaży oraz negocjacji w, między innymi,: TVP, As Sprzedaży, Lider Biznesu, Szef Sprzedaży, dlahanldu.pl oraz hrpolska.pl
Wieloletni członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W szkoleniach interesuje go psychologia wywierania wpływu oraz oryginalne i kreatywne sposoby przedstawicieli handlowych na prowadzenie negocjacji.
Były trener sportu - wakeboardu - jego najlepszy Klubowicz jest Mistrzem Polski, dlatego lubi podawać analogie do psychologii sportu.
Paweł Bogusław
24 lata bogatego doświadczenia sprzedażowego oraz managerskiego w międzynarodowych strukturach takich jak: Sandoz, Valeant, Leroy Merlin, Auchan, Polfarmex. Łączy doświadczenie handlowca i managera z aktualną wiedzą z zakresu psychologii biznesu, inspirując uczestników szkoleń do podnoszenia kompetencji i zwiększenia efektywności podejmowanych działań. Posiada doświadczenie trenerskie w międzynarodowych korporacjach. Szkoli sprzedawców (PH, KAM), kadrę managerską średniego oraz wyższego szczebla w sprzedaży i marketingu.Prowadził z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne, sprzedażowe negocjacyjne do coachingu on the job. Prowadził ponad 830 dni szkoleniowych i coachingowych w różnych sektorach biznesu.
Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, dyplomowany Coach oraz Assesor. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych oraz negocjacyjnych.
Analiza potrzeb szkoleniowych | ||
Certyfikaty | ||
Segregatory oraz długopisy | ||
Materiały poszkoleniowe (rekomendowane filmy oraz zalecana literatura do dalszego rozwoju) | ||
Opieka poszkoleniowa (kontakt jeszcze rok po szkoleniu z trenerem prowadzącym szkolenie) |
*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia