Wielu pracowników narzeka na stres w pracy. To naturalne. Kluczowa jest jednak umiejętność konstruktywnego radzenia sobie z nim, wykorzystania stresu jako swojego sprzymierzeńca. Szkolenie pozwala zrozumieć mechanizmy powstawania stresu i rozpoznawać jego przyczyny. Na szkoleniu podane są przydatne techniki redukcji stresu na poziomie fizjologicznym, emocjonalnym oraz poznawczym.
Szkolenie RADZENIE SOBIE ZE STRESEM prowadzą praktycy – osoby potrafiące wykorzystać stres na swoją korzyść, co potwierdzają ich liczne osiągnięcia zawodowe. Od lat pomagamy pracownikom lepiej radzić sobie ze stresem, dlatego wiemy co jest szczególnie istotne oraz jak zmienić.
Na szkoleniu szczególny nacisk kładziemy na zmianę zachowania, ponieważ wiemy, że to jest najtrudniejsze, …ale też najwartościowsze. Aby to osiągnąć, korzystamy z palety narzędzi psychologicznych oraz materiałów dydaktycznych.
Szkolenie RADZENIE SOBIE ZE STRESEM było wartościowe zarówno dla mnie jak i dla moich pracowników. Genialne było ćwiczenie: „moje sposoby relaksacji”, w których wymienialiśmy się swoimi metodami na „ładowanie akumulatorów” , a następnie Pan Mateusz komentował jaki rzeczywiście wpływ na stres mają takie działania. Otrzymaliśmy wiele cennych wskazówek wynikających z obszernej wiedzy psychologicznej Pana Mateusza. Polecam każdemu, kto pracuje w warunkach dużego stresu.
Pan Mateusz Majchrzak prowadził na naszej uczelni w semestrze letnim 2016 roku warsztaty "Zarządzanie stresem w pracy". Zajęcia byty przeznaczone dla osób pracujących na różnych stanowiskach zawodowych - od sprzedawców w sieci odzieżowej, przez managerów HR w sieci restauracji, po managerów sprzedaży w banku.
Uczestnicy ocenili zajęcia jako ciekawe i inspirujące. Docenili również analogie do psychologii sportu w radzeniu sobie ze stresem, które można przenieść do pracy zawodowej. Uczestnicy mówili, że warsztaty "Zarządzanie stresem w pracy" będą im pomocne w lepszym funkcjonowaniu w ich pracy zawodowej.
Zwrócili szczególnie uwagę na przydatność:
1. Modułu o odporności psychicznej (testy psychologiczne oraz wyjaśnienie)
2. Wykładu o snie - jego roli w moderowaniu reakcji stresowych oraz podnoszeniu energii życiowej
3. Pracy na realnych przykładach, na przykład na scenkach z życia zawodowego uczestnik6w
4. Porad wynikających z reguł psychologicznych, kt6rych warto przestrzegać przed stresującym wydarzeniem (n p. przed prezentacją publiczną czy rozmową rekrutacyjną)
Karolina Oleksa-Marewska
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Magister psychologii, ukończyła dwie specjalności: psychologię kliniczną oraz psychologię pracy i organizacji. Absolwentka studiów licencjackich z zarządzania, specjalność International Business.
Trener biznesu i kompetencji miękkich - należy do Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Współpracuje z Fundacją Analiz Społecznych Quantum jako ekspert w dziedzinie zarządzania i psychologii pracy. Przeprowadziła ponad 300 godzin szkoleń i warsztatów dla firm oraz instytucji szkolnictwa. Realizowała projekty dla podmiotów takich jak Żabka, Bridgestone, bank PKO SA, Teb Edukacja, a także dla mikro i małych przedsiębiorstw. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu oraz Uniwersytetu SWPS w Poznaniu - przeprowadziła ponad 1300 godzin dydaktycznych. Autorka ponad 60 tekstów z tematyki psychologii, zarządzania, motywowania oraz psychologii stresu.
Prowadzi również indywidualne sesje psychologiczne, w których pomaga jej studium psychoterapii poznawczo-behawioralnej Dolnośląskiego Centrum Psychoterapii.
Na szkoleniach skupia się na:
Interesuje się psychologią poznawczą, łączy neurobiologiczną wiedzę z praktyką biznesową.
Analiza potrzeb szkoleniowych | ||
Certyfikaty | ||
Segregatory oraz długopisy | ||
Materiały poszkoleniowe (rekomendowane filmy oraz zalecana literatura do dalszego rozwoju) | ||
Opieka poszkoleniowa (kontakt jeszcze rok po szkoleniu z trenerem prowadzącym szkolenie) |
*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia