SPRZEDAŻ DETALICZNA

Nasze szkolenia sprzedażowe dla branży detalicznej zawsze poprzedza obchód konkurencji oraz wizyta w kilku sklepach Klienta. Na szkoleniu bazujemy na realnych przykładach i zachowaniach sprzedawców, a nie na tym, co sprzedawcy mówią, że robią.

Moduły:

  • Psychologiczne pułapki pierwszych wrażeń w sprzedaży
  • Badanie potrzeb – dlaczego prawie nikt nie potrafi tego zrobić? Przykłady nieinwazyjnych pytań
  • Przyjazna sprzedaż komplementarna, czyli metody najlepszych  Sprzedawców
  • „Czarne skrzynki” sprzedawców, czyli nieuświadomione przekonania, które blokują sprzedaż
  • „Szybkie” techniki sprzedaży przydatne w branży detalicznej
  • Selling story, czyli skuteczne wykorzystanie wiedzy produktowej oraz reguły autorytetu
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klientów
  • Radzenie sobie z trudnym Klientem – kluczowe mentalne podejście oraz zachowania zapobiegające eskalacji roszczeń
  • Analiza filmów – antyprzykłady
  • Analiza filmów – pozytywne, realne przykłady (zapamiętujemy dużo lepiej filmy z życia niż tylko słowa na sali szkoleniowej)
  • Finalizacja w procesie sprzedażowym, czyli sztuka wyczucia cienkiej linii oraz drobne zwroty, które robią różnicę

 

 

SPRZEDAŻ B2B

W sprzedaży B2b jest jak w sporcie – nie pracujesz systematycznie = nie osiągasz wyników. Nikogo tu nie oszukasz. Nasi trenerzy przydzielani do projektów szkoleniowych B2B to praktycy – sami sprzedawali, zarządzali sprzedają albo obecnie sprzedają.

Moduły:

  • Pozyskiwanie nowych Klientów - cold calling - zwroty, które niszczą pozyskiwanie nowych Klientów, skuteczne techniki, wdrożenie odpowiedniego nastawienia psychologicznego.
  • Badanie potrzeb, czyli o co tak na prawdę chodzi Klientowi.  Badanie rzeczywistych potrzeb vs pozornych
  • Uniwersalne reguły wywierania wpływu w sprzedaży B2B
  • Narracja perswazyjna, czyli przekonujące opowiadanie historii w sprzedaży. Model A B C
  • Negocjacje nastawione na szczerość – które techniki są skutecznie, a które nie w dzisiejszych czasach?
  • BEST PRACTISES – co wspólnego mają najlepsi przedstawiciele z różnych branż? Co takiego robią?
  • Radzenie sobie z komunikatami typu: „Dobrze, zapoznamy się z ofertą i damy znać, jak będziemy zainteresowani”, „Wie Pan co, ale my jesteśmy zadowoleni z obecnego dostawcy…”
  • Sprzedaż bez sprzedawania (dr. Paweł Fortuna)  – przygotowanie „gruntu” pod owocną rozmowę handlową
  • Analogie do psychologii sportu w radzeniu sobie ze spadkami motywacji oraz zniechęceniem.

Przy współpracy Pani Karolina Oleksa wykazała się ogromną elastycznością, zrozumieniem celu oraz doborem form, które pozwoliły kreatywnie i efektywnie pracować grupie Departamentu Handlowego

Piotr Stróżyk
Piotr StróżykHR business partner w Żabka Polska

Szkolenia miały na celu podniesienie wskaźnika konwersji oraz cross-sellingu. Materiały szkoleniowe zostały zaprojektowane zgodnie ze specyfiką branży, a uczestniczki mogły się uczyć analizując błędy z rozmów handlowych z konkurencji zawartych w skryptach. Wiele uczestniczek doceniło przygotowanie merytoryczne trenera oraz wykłady dotyczące psychologicznych aspektów sprzedaży. Polecam szkolenia projektowane oraz realizowane przez Pana Mateusza Majchrzaka, jako rzetelne, angażujące oraz skupione na wyznaczonym celu.

Tomasz Poremski
Tomasz PoremskiKierownik Działu Szkoleń, Badań i Rozwoju, GEERS Akustyka Słuchu

NASZE ARTYKUŁY NA TEMAT SPRZEDAŻY

Mylne pierwsze wrażenia w sprzedaży
Hamulce procesu sprzedaży
Sieć Chata Polska rusza z kampanią promocyjną
Konsumenci wybierają aplikację online. Oszczędzają nawet 20%
Psychologia Pieniądza
zobacz wszystkie

Zadzwoń i umów się na spotkanie - to nic nie kosztuje.

Realizowaliśmy projekty dla*:

  • apteka
  • fiber
  • geox
  • jk
  • geers
  • monster
  • sendal
  • fortuna
  • boho
  • dakine
  • pko
  • hydro
  • samsung
  • swarov
  • nordica
  • helio
  • Kleffmann
  • rose
  • galantex
  • wszib
  • freeway
  • mini
  • startup
  • ruck
  • whisky
  • ekofabryka
  • bigstar
  • wamar
  • jmp
  • bystry
  • lech
  • ptak
  • solar
  • gopro
  • at
  • cropp
  • elpio
  • chilli
  • afpro
  • grzeskowiak

*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia