Dla przedstawicieli handlowych, osób odpowiedzialnych za sprzedaż telefoniczną oraz zarządzających zespołami sprzedaży B2B.
W sprzedaży B2B jest jak w sporcie – nie pracujesz systematycznie = nie osiągasz wyników. Nikogo tu nie oszukasz. Nasi trenerzy przydzielani do projektów szkoleniowych B2B to praktycy – sami sprzedawali, zarządzali sprzedażą albo obecnie sprzedają. Ćwiczenia mają charakter praktyczny, czyli odnoszący się do pracy uczestników szkoleń. Nie robimy sztucznych scenek na środku sali, w których ludzie zachowują się nienaturalnie. Dajemy narzędzia potrzebne w konkretnych sytuacjach zawodowych uczestników szkoleń.
Mateusz Majchrzak z firmy MM SOLUTION przeprowadził dla nas praktyczne szkolenie z pozyskiwania nowych Klientów. Przedstawiciele Handlowi ELPIO wskazywali tę czynność jako najtrudniejsze zadanie w ich pracy. Poprzez pracę na realnych rozmowach z potencjalnymi Klientami, udało się „wyłuskać” skuteczne zwroty w naszej branży. W efekcie, jeden z Przedstawicieli Handlowych, który nie potrafił od 4 miesięcy umówić spotkania z potencjalnym dużym Klientem, w końcu to zrobił. Inny natomiast, nabrał „wiatru w żagle”, aby skontaktować się z Klientem, z którym nie chciał się już kontaktować. Nawet osoby z wieloletnim stażem, które uczestniczyły już w szkoleniach sprzedażowych, zdecydowanie doceniły jego wartość.
Przy współpracy Pani Karolina Oleksa wykazała się ogromną elastycznością, zrozumieniem celu oraz doborem form, które pozwoliły kreatywnie i efektywnie pracować grupie Departamentu Handlowego
W sierpniu roku 2018 firma MM SOLUTION przeprowadziła dla firmy EKOFABRYKA projekt doradczy z zakresu metod pozyskiwania nowych Klientów. Projekt był poprzedzony audytem, a rekomendacje Pana Mateusza wynikały z nowych badań z zakresu psychologii sprzedaży. Audytorzy z firmy MM SOLUTION wykazali się profesjonalnym podejściem wynikającym z ich wieloletniego doświadczenia w sprzedaży B2B.
Dzięki projektowi udało się podnieść sprzedaż o 18% (miesiąc 2018 do miesiąca 2017) oraz pozyskać dwóch nowych Klientów strategicznych. Polecamy współpracę z firmą MM SOLUTION jako firmą skuteczną w podnoszeniu wyników sprzedażowych swoich Klientów.
Paweł Bogusław
24 lata bogatego doświadczenia sprzedażowego oraz managerskiego w międzynarodowych strukturach takich jak: Sandoz, Valeant, Leroy Merlin, Auchan, Polfarmex. Łączy doświadczenie handlowca i managera z aktualną wiedzą z zakresu psychologii biznesu, inspirując uczestników szkoleń do podnoszenia kompetencji i zwiększenia efektywności podejmowanych działań. Posiada doświadczenie trenerskie w międzynarodowych korporacjach. Szkoli sprzedawców (PH, KAM), kadrę managerską średniego oraz wyższego szczebla w sprzedaży i marketingu.
Prowadził z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do coachingu on the job. Prowadził ponad 830 dni szkoleniowych i coachingowych w różnych sektorach biznesu.
Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, dyplomowany Coach oraz Assesor. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych.
Mateusz Majchrzak
Właściciel firmy MM SOLUTION SZKOLENIA. Od 9 lat prowadzi szkolenia dla przedstawicieli handlowych (branża FMCG, elektryczna, florystyczna oraz telekomunikacyjna) i sprzedawców z branży detalicznej. Sam również sprzedaje od wielu lat – zaczynał jako sprzedawca reklam w Polskich Książkach Telefonicznych, potem sprzedawał cykl zawodów sportowych, pełnił również funkcję Kierownika w Decathlonie Obecnie sprzedaje szkolenia.
Autor publikacji dotyczących sprzedaży w, między innymi,: TVP, As Sprzedaży, Lider Biznesu, dlahanldu.pl oraz hrpolska.pl
Wieloletni członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W szkoleniach interesuje go psychologia wywierania wpływu oraz oryginalne i kreatywne sposoby przedstawicieli handlowych na sprzedaż.
Trener sportu - wakeboardu - jego najlepszy Klubowicz, Kuba Kado jest Mistrzem Polski 2018.
Karolina Oleksa-Marewska
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Magister psychologii, ukończyła dwie specjalności: psychologię kliniczną oraz psychologię pracy i organizacji. Absolwentka studiów licencjackich z zarządzania, specjalność International Business.
Trener biznesu - należy do Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu oraz Uniwersytetu SWPS w Poznaniu - przeprowadziła ponad 1300 godzin dydaktycznych. Autorka ponad 60 tekstów z tematyki psychologii.
Pracowała jako Product Manager w poznańskiej korporacji Forum Media Polska. Do jej obowiązków należało m.in. tworzenie ofert marketingowych i sprzedażowych oraz szkolenie handlowców i sprzedawców telefonicznych.
Specjalizuje się szkoleniach dotyczących trudnych Klientów. Jej szkolenie: „Efektywna komunikacja w trudnych sytuacjach z Klientami” otrzymuje bardzo wysokie noty wśród uczestników szkoleń.
Interesuje się psychologią poznawczą, łączy neurobiologiczną wiedzę z praktyką biznesową.
Analiza potrzeb szkoleniowych | ||
Certyfikaty | ||
Segregatory oraz długopisy | ||
Materiały poszkoleniowe (rekomendowane filmy oraz zalecana literatura do dalszego rozwoju) | ||
Opieka poszkoleniowa (kontakt jeszcze rok po szkoleniu z trenerem prowadzącym szkolenie) |
*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia