Dla sprzedawców sklepów oraz osób odpowiedzialnych za obsługę Klienta w punktach sprzedaży detalicznej.
Przed szkoleniem trener odwiedza i analizuje sprzedaż w sklepach Klienta. Na tej podstawie powstaje program szkolenia, którego celem jest podniesienie jednego z mierzalnych wskaźników sprzedaży detalicznej. Na szkoleniu bazujemy na realnych przykładach i zachowaniach sprzedawców, a nie na tym, co Sprzedawcy mówią, że robią.
Ćwiczenia mają charakter praktyczny, czyli odnoszący się do pracy uczestników szkoleń. Nie robimy sztucznych scenek na środku sali, w których ludzie zachowują się nienaturalnie. Dajemy narzędzia potrzebne w konkretnych sytuacjach zawodowych uczestników szkoleń.
Szkolenia miały na celu podniesienie wskaźnika konwersji oraz cross-sellingu. Materiały szkoleniowe zostały zaprojektowane zgodnie ze specyfiką branży, a uczestniczki mogły się uczyć analizując błędy z rozmów handlowych z konkurencji zawartych w skryptach. Wiele uczestniczek doceniło przygotowanie merytoryczne trenera oraz wykłady dotyczące psychologicznych aspektów sprzedaży. Polecam szkolenia projektowane oraz realizowane przez Pana Mateusza Majchrzaka, jako rzetelne, angażujące oraz skupione na wyznaczonym celu.
W 2017 roku Pan Mateusz Majchrzak przeprowadził następujące szkolenie dla firmy RuckZuck Szkolenie dla Obsługi Sklepu Multimedialnego w Warszawie. Obejmowało ono następujące tematy:
- Psychologia Konsumenta – jak Klienci podejmują decyzje?
- Narracja perswazyjna, czyli opowiadanie przekonujących historii w sprzedaży
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy Sprzedawcy
Uczestnicy szkolenia docenili filmy nagrane przez Pana Mateusza w sklepach konkurencji, które dobitnie pokazały błędy popełniane przez Sprzedawców. Uznali, że nauka na ich podstawie jest bardzo skuteczna.
Oto przykładowa opinia uczestnika szkoleń: „Wszyscy byli aktywni - nie było nudy. Ciekawostki o mózgu – rewelacja. Jestem pewien, że praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy będzie skutkować podniesieniem standardów obsługi”
Marcin Fijoł
Wieloletni praktyk sprzedaży detalicznej. Doświadczenie zdobył jako Dyrektor Marketingu franczyzowej sieci handlowej FMCG. Od 2011 roku konsultant/szkoleniowiec w zakresie komunikacji marketingowej, wsparcia sprzedaży oraz zarządzania procesami. Od 2012 roku wykładowca akademicki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Doradzał, między innymi, firmom: Lloyds TSB, Unilever, Nivea Philips Lighting, Indesit Company, Kompania Piwowarska, Marwit, Chata Polska, SGB Bank, Piotr i Paweł, Zakłady Mięsne BM Kobylin, Giacomo Conti, Media Markt, PMT Merchandising
Specjalizuje się w:
- Audytach oraz szkoleniach z visual merchandisingu.
- Psychologii konsumenta punkcie sprzedaży.
- Budowaniu customer experience w sprzedaży.
- Doradztwie w wyborze strategii marketingowej.
- Szkoleniach sprzedażowych.
Mateusz Majchrzak
Właściciel firmy MM SOLUTION SZKOLENIA. Od 9 lat prowadzi szkolenia dla przedstawicieli handlowych (branża FMCG, elektryczna, florystyczna oraz telekomunikacyjna) i sprzedawców z branży detalicznej. Sam również sprzedaje od wielu lat – zaczynał jako sprzedawca reklam w Polskich Książkach Telefonicznych, potem sprzedawał cykl zawodów sportowych, pełnił również funkcję Kierownika w Decathlonie Obecnie sprzedaje szkolenia.
Autor publikacji dotyczących sprzedaży w, między innymi,: TVP, As Sprzedaży, Lider Biznesu, dlahanldu.pl oraz hrpolska.pl
Wieloletni członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W szkoleniach interesuje go psychologia wywierania wpływu oraz oryginalne i kreatywne sposoby przedstawicieli handlowych na sprzedaż.
Trener sportu - wakeboardu - jego najlepszy Klubowicz, Kuba Kado jest Mistrzem Polski 2018.
Karolina Oleksa-Marewska
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Magister psychologii, ukończyła dwie specjalności: psychologię kliniczną oraz psychologię pracy i organizacji. Absolwentka studiów licencjackich z zarządzania, specjalność International Business.
Trener biznesu - należy do Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu oraz Uniwersytetu SWPS w Poznaniu - przeprowadziła ponad 1300 godzin dydaktycznych. Autorka ponad 60 tekstów z tematyki psychologii.
Pracowała jako Product Manager w poznańskiej korporacji Forum Media Polska. Do jej obowiązków należało m.in. tworzenie ofert marketingowych i sprzedażowych oraz szkolenie handlowców i sprzedawców telefonicznych.
Specjalizuje się szkoleniach dotyczących trudnych Klientów. Jej szkolenie: „Efektywna komunikacja w trudnych sytuacjach z Klientami” otrzymuje bardzo wysokie noty wśród uczestników szkoleń.
Interesuje się psychologią poznawczą, łączy neurobiologiczną wiedzę z praktyką biznesową.
Przy współpracy Pani Karolina Oleksa wykazała się ogromną elastycznością, zrozumieniem celu oraz doborem form, które pozwoliły kreatywnie i efektywnie pracować grupie Departamentu Handlowego
Analiza potrzeb szkoleniowych | ||
Certyfikaty | ||
Segregatory oraz długopisy | ||
Materiały poszkoleniowe (rekomendowane filmy oraz zalecana literatura do dalszego rozwoju) | ||
Opieka poszkoleniowa (kontakt jeszcze rok po szkoleniu z trenerem prowadzącym szkolenie) |
*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia