Dla sprzedawców sklepów oraz osób odpowiedzialnych za obsługę Klienta w punktach sprzedaży detalicznej.
Przed szkoleniem trener odwiedza i analizuje sprzedaż w sklepach Klienta. Na tej podstawie powstaje program szkolenia, którego celem jest podniesienie jednego z mierzalnych wskaźników sprzedaży detalicznej. Na szkoleniu bazujemy na realnych przykładach i zachowaniach sprzedawców, a nie na tym, co Sprzedawcy mówią, że robią.
Ćwiczenia mają charakter praktyczny, czyli odnoszący się do pracy uczestników szkoleń. Nie robimy sztucznych scenek na środku sali, w których ludzie zachowują się nienaturalnie. Dajemy narzędzia potrzebne w konkretnych sytuacjach zawodowych uczestników szkoleń.
Szkolenia miały na celu podniesienie wskaźnika konwersji oraz cross-sellingu. Materiały szkoleniowe zostały zaprojektowane zgodnie ze specyfiką branży, a uczestniczki mogły się uczyć analizując błędy z rozmów handlowych z konkurencji zawartych w skryptach. Wiele uczestniczek doceniło przygotowanie merytoryczne trenera oraz wykłady dotyczące psychologicznych aspektów sprzedaży. Polecam szkolenia projektowane oraz realizowane przez Pana Mateusza Majchrzaka, jako rzetelne, angażujące oraz skupione na wyznaczonym celu.
W 2017 roku Pan Mateusz Majchrzak przeprowadził następujące szkolenie dla firmy RuckZuck Szkolenie dla Obsługi Sklepu Multimedialnego w Warszawie. Obejmowało ono następujące tematy:
- Psychologia Konsumenta – jak Klienci podejmują decyzje?
- Narracja perswazyjna, czyli opowiadanie przekonujących historii w sprzedaży
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy Sprzedawcy
Uczestnicy szkolenia docenili filmy nagrane przez Pana Mateusza w sklepach konkurencji, które dobitnie pokazały błędy popełniane przez Sprzedawców. Uznali, że nauka na ich podstawie jest bardzo skuteczna.
Oto przykładowa opinia uczestnika szkoleń: „Wszyscy byli aktywni - nie było nudy. Ciekawostki o mózgu – rewelacja. Jestem pewien, że praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy będzie skutkować podniesieniem standardów obsługi”
Mateusz Majchrzak
Właściciel firmy MM SOLUTION SZKOLENIA. Od 9 lat prowadzi szkolenia dla przedstawicieli handlowych (branża FMCG, elektryczna, florystyczna oraz telekomunikacyjna) i sprzedawców z branży detalicznej. Sam również sprzedaje od wielu lat – zaczynał jako sprzedawca reklam w Polskich Książkach Telefonicznych, potem sprzedawał cykl zawodów sportowych, pełnił również funkcję Kierownika w Decathlonie Obecnie sprzedaje szkolenia.
Autor publikacji dotyczących sprzedaży w, między innymi,: TVP, As Sprzedaży, Lider Biznesu, dlahanldu.pl oraz hrpolska.pl
Wieloletni członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W szkoleniach interesuje go psychologia wywierania wpływu oraz oryginalne i kreatywne sposoby przedstawicieli handlowych na sprzedaż.
Trener sportu - wakeboardu - jego najlepszy Klubowicz, Kuba Kado jest Mistrzem Polski 2018.
Karolina Oleksa-Marewska
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Magister psychologii, ukończyła dwie specjalności: psychologię kliniczną oraz psychologię pracy i organizacji. Absolwentka studiów licencjackich z zarządzania, specjalność International Business.
Trener biznesu - należy do Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu oraz Uniwersytetu SWPS w Poznaniu - przeprowadziła ponad 1300 godzin dydaktycznych. Autorka ponad 60 tekstów z tematyki psychologii.
Pracowała jako Product Manager w poznańskiej korporacji Forum Media Polska. Do jej obowiązków należało m.in. tworzenie ofert marketingowych i sprzedażowych oraz szkolenie handlowców i sprzedawców telefonicznych.
Specjalizuje się szkoleniach dotyczących trudnych Klientów. Jej szkolenie: „Efektywna komunikacja w trudnych sytuacjach z Klientami” otrzymuje bardzo wysokie noty wśród uczestników szkoleń.
Interesuje się psychologią poznawczą, łączy neurobiologiczną wiedzę z praktyką biznesową.
Przy współpracy Pani Karolina Oleksa wykazała się ogromną elastycznością, zrozumieniem celu oraz doborem form, które pozwoliły kreatywnie i efektywnie pracować grupie Departamentu Handlowego
Analiza potrzeb szkoleniowych | ||
Certyfikaty | ||
Segregatory oraz długopisy | ||
Materiały poszkoleniowe (rekomendowane filmy oraz zalecana literatura do dalszego rozwoju) | ||
Opieka poszkoleniowa (kontakt jeszcze rok po szkoleniu z trenerem prowadzącym szkolenie) |
*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia