Dla konsultantów telefonicznych, osób odpowiedzialnych za sprzedaż telefoniczną oraz liderów zespołów sprzedaży w call-center.
W sprzedaży telefonicznej jest jak w sporcie. NIE PRACUJESZ SYSTEMATYCZNIE = NIE OSIĄGASZ WYNIKÓW. Nikogo tu nie oszukamy. Nasi trenerzy przydzielani do projektów szkoleniowych w sprzedaży telefonicznej sami sprzedawali, zarządzali sprzedażą albo obecnie sprzedają. Ćwiczenia mają charakter praktyczny, czyli odnoszący się do pracy uczestników szkoleń. Nie robimy sztucznych scenek na środku sali, w których ludzie zachowują się nienaturalnie. Jesteśmy przygotowani do specyfiki każdego projektu, przez co dajemy narzędzia potrzebne w konkretnych sytuacjach zawodowych uczestników szkoleń.
Patryk Jasiński prowadził dla nasz szkolenie z zakresu sprzedaży usług. Wiedza, którą posiada i lata doświadczeń widać gołym okiem. Razem stworzyliśmy strategie działania i metody zamykania sprzedaży telefonicznej, co przełożyło się na wyniki całego zespołu. Patryk celnie wypunktował nasze słabe punkty, jednak "nie pozostawił nas na lodzie".
W roku 2017 Pan Mateusz Majchrzak przeprowadził szkolenie dla działu Obsługi Klienta w centrali firmy. Szkolenie obejmowało między innymi radzenie sobie z reklamacjami. Oto dwie przykładowe opinie uczestników szkoleń:
1. „Bardzo podobały mi się scenki z Tajemniczym Klientem (dzwonienie z problemem do konkurencji). Uważam ten czas za bardzo efektywnie spędzony”.
2. „Szkolenie bardzo profesjonalne, rzeczowe, przeprowadzone w bardzo interesujący sposób. Doskonała proporcja między zadaniami, ćwiczeniami grupowymi, a teorią. Nie było mowy o nudzie”.
ROZPOCZĘCIE ROZMOWY:
RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM:
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW:
TECHNIKI SPRZEDAŻY TELEFONICZEJ:
RATOWANIE / UTRZYMANIE UMÓW:
Wprowadzając nowy produkt na rynek, poszukiwaliśmy trenera, który wyszkoli nasz zespół sprzedaży telefonicznej ze skutecznych technik sprzedaży. Kontakt na Patryka Jasińskiego otrzymaliśmy od zaprzyjaźnionej firmy, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Patryk nie tylko nauczył nasz zespół jak sprzedawać przez telefon, ale również jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z Klientem oraz odpowiednio zmotywował nasz zespół do pracy, co przekłada się na wyniki do dziś. Z czystym sumieniem polecam Patryka Jasińskiego jako szkoleniowca pełnego pasji, energii oraz co najważniejsze praktyka biznesu.
Patryk Jasiński
Od ponad 10 lat w sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, oraz negocjacyjnych. Swój bogaty zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej przekłada na konkretne wyniki sprzedażowe firm, z którymi współpracuje.
Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, gdzie wygrał konkurs na najlepszego konsultanta telefonicznego w kraju. Potem rozwijał się tam w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży i jak samemu szkolić innych.
Praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu podejście do sprzedaży w sposób praktyczny, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy/konsultanci telefoniczni. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm z obszarów takich jak: sprzedaż, techniki zamknięcia sprzedaży, motywacja w sprzedaży telefonicznej, wywieranie wpływu, negocjacje, obsługa klienta B2B oraz B2C, budowanie relacji, budowanie zespołów sprzedażowych.
Patryk to osoba, której celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100%. Cel ten realizuje ciągle się doszkalając oraz publikując liczne materiały dotyczące sprzedaży telefonicznej.
Patryk jest fenomenem dlatego, że jest na tyle pewnych swoich umiejętności, że działa tylko na prowizji. W ciągu pół roku od momentu, od którego zaczęliśmy działać, nasz poziom sprzedaży telefonicznej wzrósł o 80%, co mówi samo za siebie
Mateusz Majchrzak
Właściciel firmy MM SOLUTION SZKOLENIA. Od 9 lat prowadzi szkolenia dla przedstawicieli handlowych (branża FMCG, elektryczna, florystyczna oraz telekomunikacyjna), sprzedawców z branży detalicznej oraz konsultantów telefonicznych. Sam również sprzedaje od wielu lat – zaczynał jako sprzedawca reklam w Polskich Książkach Telefonicznych, potem sprzedawał cykl zawodów sportowych, pełnił również funkcję Kierownika w Decathlonie. Obecnie sprzedaje szkolenia, często przez telefon.
Autor publikacji dotyczących sprzedaży w, między innymi,: TVP, As Sprzedaży, Lider Biznesu, dlahanldu.pl oraz hrpolska.pl
Wieloletni członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W szkoleniach interesuje go psychologia wywierania wpływu oraz oryginalne i kreatywne sposoby przedstawicieli handlowych oraz konsultantów telefonicznych na sprzedaż. Były trener sportu - wakeboardu - jego najlepszy Klubowicz jest Mistrzem Polski.
Analiza potrzeb szkoleniowych | ||
Certyfikaty | ||
Segregatory oraz długopisy | ||
Materiały poszkoleniowe (rekomendowane filmy oraz zalecana literatura do dalszego rozwoju) | ||
Opieka poszkoleniowa (kontakt jeszcze rok po szkoleniu z trenerem prowadzącym szkolenie) |
*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia