Dla kogo?

Dla konsultantów telefonicznych, osób odpowiedzialnych za sprzedaż telefoniczną oraz liderów zespołów sprzedaży w call-center.

 

Korzyści

  • Poznanie nowoczesnych, skutecznych technik sprzedaży telefonicznej
  • Zyskanie odpowiedniego nastawienia psychicznego do pozyskiwania nowych klientów.
  • Wyrobienie nawyku radzenia sobie z typowymi zastrzeżeniami klientów, które normalnie zakończyłyby rozmowę, np. „Wie Pan co, nie mam żadnych niepłacących Klientów”
  • Rozpoznawanie różnych typów trudnych zachowań Klientów.
  • Nabycie umiejętności zastosowania skutecznych strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych.

 

Metodologia szkolenia:

W sprzedaży telefonicznej jest jak w sporcie. NIE PRACUJESZ SYSTEMATYCZNIE = NIE OSIĄGASZ WYNIKÓW. Nikogo tu nie oszukamy. Nasi trenerzy przydzielani do projektów szkoleniowych w sprzedaży telefonicznej sami sprzedawali, zarządzali sprzedażą albo obecnie sprzedają. Ćwiczenia mają charakter praktyczny, czyli odnoszący się do pracy uczestników szkoleń. Nie robimy sztucznych scenek na środku sali, w których ludzie zachowują się nienaturalnie. Jesteśmy przygotowani do specyfiki każdego projektu, przez co dajemy narzędzia potrzebne w konkretnych sytuacjach zawodowych uczestników szkoleń.

 

Patryk Jasiński prowadził dla nasz szkolenie z zakresu sprzedaży usług. Wiedza, którą posiada i lata doświadczeń widać gołym okiem. Razem stworzyliśmy strategie działania i metody zamykania sprzedaży telefonicznej, co przełożyło się na wyniki całego zespołu. Patryk celnie wypunktował nasze słabe punkty, jednak "nie pozostawił nas na lodzie".

Piotr Zrobek
Piotr ZrobekDyrektor Handlowy

W roku 2017 Pan Mateusz Majchrzak przeprowadził szkolenie dla działu Obsługi Klienta w centrali firmy. Szkolenie obejmowało między innymi radzenie sobie z reklamacjami. Oto dwie przykładowe opinie uczestników szkoleń:
1. „Bardzo podobały mi się scenki z Tajemniczym Klientem (dzwonienie z problemem do konkurencji). Uważam ten czas za bardzo efektywnie spędzony”.
2. „Szkolenie bardzo profesjonalne, rzeczowe, przeprowadzone w bardzo interesujący sposób. Doskonała proporcja między zadaniami, ćwiczeniami grupowymi, a teorią. Nie było mowy o nudzie”.

Katarzyna Śliwińska
Katarzyna ŚliwińskaDyrektor Marketingu

Moduły:

ROZPOCZĘCIE ROZMOWY:

  • Psychologia rozmowy telefonicznej – kluczowe czynniki
  • Zwroty, które niszczą sprzedaż telefoniczną (przykłady: nagrania prawdziwych rozmów)
  • Pozytywne przykłady na rozpoczęcie rozmowy

 

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM:

  • 6 typów trudnych klientów oraz ich ropoznowanie
  • Skąd się biorą trudne zachowania klientów? Poznanie źródeł i przyczyn.
  • Analiza barier komunikacyjnych: co może prowokować trudne zachowania klientów?
  • Efektywne strategie w komunikacji z trudnym klientem.
  • Podstawy asertywnej komunikacji - jak bez agresji zatrzymać agresję.
  • Zasada 3 x NIE: Nie zaprzeczaj, nie prowokuj, nie tłumacz się.
  • Radzenie sobie z napięciem w pracy z trudnym klientem.

 

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW:

  • Odpowiednie nastawienie psychologiczne jako klucz do pozyskiwania nowych klientów. Analogie do psychologii sportu
  • Wykorzystanie reguły autorytetu – co i jak powiedzieć, aby klient chciał nas słuchać
  • Badanie potrzeb, czyli jakie pytania zadawać i jak je później wykorzystać, aby nasze argumenty były przekonujące dla klienta
  • BEST PRACTISES – wspólne elementy najlepszych konsultantów telefonicznych z różnych branż

 

TECHNIKI SPRZEDAŻY TELEFONICZEJ:

  • Reguła niedostępności, czyli „Mamy naprawdę korzystną promocję w tym miesiącu…”
  • Narracja perswazyjna, czyli historie które przekonują Klientów (model A B C)
  • „Pakiety” argumentów dopasowane do różnych typów klientów
  • Sprzedaż bez sprzedawania, czyli przygotowanie „gruntu” pod rozmowę
  • Przykłady wykorzystania technik przez najlepszych konsultantów

 

RATOWANIE / UTRZYMANIE UMÓW:

  • Reguła numer 1: Wysłuchaj Klienta, czyli daj Klientowi mówić, a będziesz zdziwiony wynikiem. (badania psychologiczne – wykorzystanie prawidłowości, mówiącej o tym, że ludzie lubią mówić o sobie)
  • Pomocne pytania w ratowaniu umów, na przykład: Co mógłbym zrobić, żeby zmienił Pan zdanie? Co musiałoby się zmienić, żeby chciał Pan z nami zostać?
  • Ćwiczenie: WYRÓB NAWYK

 

Wprowadzając nowy produkt na rynek, poszukiwaliśmy trenera, który wyszkoli nasz zespół sprzedaży telefonicznej ze skutecznych technik sprzedaży. Kontakt na Patryka Jasińskiego otrzymaliśmy od zaprzyjaźnionej firmy, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Patryk nie tylko nauczył nasz zespół jak sprzedawać przez telefon, ale również jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z Klientem oraz odpowiednio zmotywował nasz zespół do pracy, co przekłada się na wyniki do dziś. Z czystym sumieniem polecam Patryka Jasińskiego jako szkoleniowca pełnego pasji, energii oraz co najważniejsze praktyka biznesu.

Hubert Porębski
Hubert PorębskiWiceprezes Zarządu


 

Trenerzy dedykowani do projektu:

Patryk Jasiński

Od ponad 10 lat w sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, oraz negocjacyjnych.  Swój bogaty zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej przekłada na konkretne wyniki  sprzedażowe firm, z którymi współpracuje.

Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, gdzie wygrał konkurs na najlepszego konsultanta telefonicznego w kraju. Potem rozwijał się tam w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży i jak samemu szkolić innych.

Praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu podejście do sprzedaży w sposób praktyczny, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy/konsultanci telefoniczni. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm z obszarów takich jak: sprzedaż, techniki zamknięcia sprzedaży, motywacja w sprzedaży telefonicznej, wywieranie wpływu, negocjacje, obsługa klienta B2B oraz B2C, budowanie relacji, budowanie zespołów sprzedażowych.

Patryk to osoba, której celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100%. Cel ten realizuje ciągle się doszkalając oraz publikując liczne materiały dotyczące sprzedaży telefonicznej.

Patryk jest fenomenem dlatego, że jest na tyle pewnych swoich umiejętności, że działa tylko na prowizji. W ciągu pół roku od momentu, od którego zaczęliśmy działać, nasz poziom sprzedaży telefonicznej wzrósł o 80%, co mówi samo za siebie

Marek Czyżewski
Marek CzyżewskiPrezes Zarządu Pravna Group



Mateusz Majchrzak

Właściciel firmy MM SOLUTION SZKOLENIA.  Od 9 lat prowadzi szkolenia dla przedstawicieli handlowych (branża FMCG, elektryczna, florystyczna oraz telekomunikacyjna), sprzedawców z branży detalicznej oraz konsultantów telefonicznych. Sam również sprzedaje od wielu lat – zaczynał jako sprzedawca reklam w Polskich Książkach Telefonicznych, potem sprzedawał cykl zawodów sportowych, pełnił również funkcję Kierownika w Decathlonie. Obecnie sprzedaje szkolenia, często przez telefon.

Autor publikacji dotyczących sprzedaży w, między innymi,: TVP, As Sprzedaży, Lider Biznesu, dlahanldu.pl oraz hrpolska.pl

Wieloletni członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W szkoleniach interesuje go psychologia wywierania wpływu oraz oryginalne i kreatywne sposoby przedstawicieli handlowych oraz konsultantów telefonicznych na sprzedaż. Były trener sportu - wakeboardu - jego najlepszy Klubowicz jest Mistrzem Polski.

Zobacz także

This is sparta!

Zamykamy miesiąc sprzedaży.
14 sportowców, z których warto czerpać inspirację w sprzedaży
Telemarketing - tak znany, a tak nieszanowany
Do kogo dzwonić, żeby umówić spotkanie handlowe?
Mylne pierwsze wrażenia w sprzedaży
zobacz wszystkie

W cenie szkolenia:

Analiza potrzeb szkoleniowych
Certyfikaty
Segregatory oraz długopisy
Materiały poszkoleniowe (rekomendowane filmy oraz zalecana literatura do dalszego rozwoju)
Opieka poszkoleniowa (kontakt jeszcze rok po szkoleniu z trenerem prowadzącym szkolenie)
pobierz ofertę

Realizowaliśmy projekty dla*:

  • jk
  • wszib
  • afpro
  • monster
  • grzeskowiak
  • whisky
  • solar
  • bystry
  • cropp
  • rose
  • geox
  • gopro
  • lech
  • ekofabryka
  • geers

*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia