Byłem już na kilku szkoleniach managerskich i muszę przyznać, że to było inne - pokazywało co faktycznie może zadziałać, a co nie. Obalało również popularne mity rozpowszechnione w pseudo poradnikach. Szkolenie było zarazem do bólu praktyczne - wskazówki były ilustrowane historiami innych managerów oraz filmami. Następnie wszystko było ćwiczone i omawiane w grupach.
Na szkoleniu "Lepsze Zarządzanie" prowadzonym przez Pana Mateusza Majchrzaka podobały mi się sposób prowadzenia szkolenia oraz merytoryczne przygotowanie. Przykłady na jakie wskazywał pozwalały umiejscowić daną sytuację w rzeczywistości i odnaleźć się samemu w często w trudnych sytuacjach. Poznałam własne reakcje oraz nauczyłam się jak nad nimi panować myśląc przy tym o efekcie do jakiego dążę. Wiedza ta jest mi bardzo przydatna w pracy zawodowej, jak i w życiu osobistym.
Przy współpracy Pani Karolina Oleksa wykazała się ogromną elastycznością, zrozumieniem celu oraz doborem form, które pozwoliły kreatywnie i efektywnie pracować grupie Departamentu Handlowego
Szkolenia miały na celu podniesienie wskaźnika konwersji oraz cross-sellingu. Materiały szkoleniowe zostały zaprojektowane zgodnie ze specyfiką branży, a uczestniczki mogły się uczyć analizując błędy z rozmów handlowych z konkurencji zawartych w skryptach. Wiele uczestniczek doceniło przygotowanie merytoryczne trenera oraz wykłady dotyczące psychologicznych aspektów sprzedaży. Polecam szkolenia projektowane oraz realizowane przez Pana Mateusza Majchrzaka, jako rzetelne, angażujące oraz skupione na wyznaczonym celu.
Szkolenie „MOTYWACJA” prowadzone przez firmę MM SOLUTION to solidna dawka wiedzy, którą każdy manager powinien przyswoić. Otwiera oczy i pomaga uniknąć wielu nieporozumień. Dla mnie osobiście cenne i przemawiające były analogie do psychologii sportu oraz przykłady innych managerów zmotywowania trudnych pracowników. Polecam.
W październiku 2016 Pan Mateusz Majchrzak zaprojektował oraz koordynował szkolenie dla naszych Managerów Sklepów. Managerowie Regionalni oraz uczestnicy szkolenia uznali, że elementy szkolenia zostały trafnie dobrane, a trenerzy byli kompetentni i bardzo dobrze przygotowani merytorycznie. Przykładowe zrealizowane tematy to: TOP motywatory i demotywatory Kierownika w branży detalicznej, zapobieganie rotacji dobrych pracowników.
Na szkoleniu dotyczącym motywacji prowadzonym przez Mateusza Majchrzaka usłyszałam wiele bardzo ciekawych faktów dotyczących mojej pracy. Ważne były dla mnie również scenki z komentarzem prowadzącego, które pozwalały przećwiczyć i utrwalić tą wiedzę. Wyszłam zmotywowana!
Mateusz Majchrzak z firmy MM SOLUTION przeprowadził dla nas praktyczne szkolenie z pozyskiwania nowych Klientów. Przedstawiciele Handlowi ELPIO wskazywali tę czynność jako najtrudniejsze zadanie w ich pracy. Poprzez pracę na realnych rozmowach z potencjalnymi Klientami, udało się „wyłuskać” skuteczne zwroty w naszej branży. W efekcie, jeden z Przedstawicieli Handlowych, który nie potrafił od 4 miesięcy umówić spotkania z potencjalnym dużym Klientem, w końcu to zrobił. Inny natomiast, nabrał „wiatru w żagle”, aby skontaktować się z Klientem, z którym nie chciał się już kontaktować. Nawet osoby z wieloletnim stażem, które uczestniczyły już w szkoleniach sprzedażowych, zdecydowanie doceniły jego wartość.
W sierpniu roku 2018 firma MM SOLUTION przeprowadziła dla firmy EKOFABRYKA projekt doradczy z zakresu metod pozyskiwania nowych Klientów. Projekt był poprzedzony audytem, a rekomendacje Pana Mateusza wynikały z nowych badań z zakresu psychologii sprzedaży. Audytorzy z firmy MM SOLUTION wykazali się profesjonalnym podejściem wynikającym z ich wieloletniego doświadczenia w sprzedaży B2B.
Dzięki projektowi udało się podnieść sprzedaż o 18% (miesiąc 2018 do miesiąca 2017) oraz pozyskać dwóch nowych Klientów strategicznych. Polecamy współpracę z firmą MM SOLUTION jako firmą skuteczną w podnoszeniu wyników sprzedażowych swoich Klientów.
W 2017 roku Pan Mateusz Majchrzak przeprowadził następujące szkolenie dla firmy RuckZuck Szkolenie dla Obsługi Sklepu Multimedialnego w Warszawie. Obejmowało ono następujące tematy:
- Psychologia Konsumenta – jak Klienci podejmują decyzje?
- Narracja perswazyjna, czyli opowiadanie przekonujących historii w sprzedaży
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy Sprzedawcy
Uczestnicy szkolenia docenili filmy nagrane przez Pana Mateusza w sklepach konkurencji, które dobitnie pokazały błędy popełniane przez Sprzedawców. Uznali, że nauka na ich podstawie jest bardzo skuteczna.
Oto przykładowa opinia uczestnika szkoleń: „Wszyscy byli aktywni - nie było nudy. Ciekawostki o mózgu – rewelacja. Jestem pewien, że praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy będzie skutkować podniesieniem standardów obsługi”
Szkolenia Mateusza trafiają w punkt i dają konkretne narzędzia do stawania się jeszcze lepszym w sprzedaży. Mateusz nie przedstawiał suchej teorii, tylko najpierw pokazywał nam zachowania, które podpatrzył u najlepszych sprzedawców w naszej branży, a potem dopiero omawiał, co to za technika sprzedaży. Podoba mi się, że Mateusz nie narzuca swojego zdania – raczej zachęca do eksperymentowania, do testowania technik sprzedaży. Przez to sprzedaż staje się ciekawsza i jest się bardziej zamotywanym do wdrożenia nowych umiejętności. Polecam początkującym w sprzedaży jak i … starym wyjadaczom.
Miałem szczęście uczestniczyć w szkoleniu z zarządzania poprowadzonym przez Mateusza. Wysoki poziom merytoryczny i pełen profesjonalizm. Temat jak przekazywać uwagi, aby osiągnąć swój cel i nie obrazić drugiej osoby. rewelacyjnie (metodycznie i praktycznie) wyłożony.
Patryk Jasiński prowadził dla nasz szkolenie z zakresu sprzedaży usług. Wiedza, którą posiada i lata doświadczeń widać gołym okiem. Razem stworzyliśmy strategie działania i metody zamykania sprzedaży telefonicznej, co przełożyło się na wyniki całego zespołu. Patryk celnie wypunktował nasze słabe punkty, jednak "nie pozostawił nas na lodzie".
Wprowadzając nowy produkt na rynek, poszukiwaliśmy trenera, który wyszkoli nasz zespół sprzedaży telefonicznej ze skutecznych technik sprzedaży. Kontakt na Patryka Jasińskiego otrzymaliśmy od zaprzyjaźnionej firmy, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Patryk nie tylko nauczył nasz zespół jak sprzedawać przez telefon, ale również jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z Klientem oraz odpowiednio zmotywował nasz zespół do pracy, co przekłada się na wyniki do dziś. Z czystym sumieniem polecam Patryka Jasińskiego jako szkoleniowca pełnego pasji, energii oraz co najważniejsze praktyka biznesu.
W roku 2017 Pan Mateusz Majchrzak przeprowadził szkolenie dla działu Obsługi Klienta w centrali firmy. Szkolenie obejmowało między innymi radzenie sobie z reklamacjami. Oto dwie przykładowe opinie uczestników szkoleń:
1. „Bardzo podobały mi się scenki z Tajemniczym Klientem (dzwonienie z problemem do konkurencji). Uważam ten czas za bardzo efektywnie spędzony”.
2. „Szkolenie bardzo profesjonalne, rzeczowe, przeprowadzone w bardzo interesujący sposób. Doskonała proporcja między zadaniami, ćwiczeniami grupowymi, a teorią. Nie było mowy o nudzie”.
W roku 2016 Pan Mateusz Majchrzak zaprojektował i przeprowadził cykl szkoleń dla Kierowników Aptek Centrum Zdrowia. Uczestnicy szkolenia docenili obszerną wiedzę prowadzącego na temat zarządzania pracownikami. Zwrócili również uwagę na elastyczne dopasowanie warsztatu do zadawanych przez uczestników pytań.
Tematyka poruszana na szkoleniu: - Zarządzanie sytuacyjne - Motywowanie pracowników – Chwalenie - Komunikowanie krytyki - Rozwiązywanie konfliktów w zespole - Budowanie autorytetu Kierownika apteki - Organizacja spotkań z pracownikami - Delegowanie zadań
Pan Mateusz Majchrzak prowadził na naszej uczelni w semestrze letnim 2016 roku warsztaty "Zarządzanie stresem w pracy". Zajęcia byty przeznaczone dla osób pracujących na różnych stanowiskach zawodowych - od sprzedawców w sieci odzieżowej, przez managerów HR w sieci restauracji, po managerów sprzedaży w banku.
Uczestnicy ocenili zajęcia jako ciekawe i inspirujące. Docenili również analogie do psychologii sportu w radzeniu sobie ze stresem, które można przenieść do pracy zawodowej. Uczestnicy mówili, że warsztaty "Zarządzanie stresem w pracy" będą im pomocne w lepszym funkcjonowaniu w ich pracy zawodowej.
Zwrócili szczególnie uwagę na przydatność:
1. Modułu o odporności psychicznej (testy psychologiczne oraz wyjaśnienie)
2. Wykładu o snie - jego roli w moderowaniu reakcji stresowych oraz podnoszeniu energii życiowej
3. Pracy na realnych przykładach, na przykład na scenkach z życia zawodowego uczestnik6w
4. Porad wynikających z reguł psychologicznych, kt6rych warto przestrzegać przed stresującym wydarzeniem (n p. przed prezentacją publiczną czy rozmową rekrutacyjną)
Szkolenie RADZENIE SOBIE ZE STRESEM było wartościowe zarówno dla mnie jak i dla moich pracowników. Genialne było ćwiczenie: „moje sposoby relaksacji”, w których wymienialiśmy się swoimi metodami na „ładowanie akumulatorów” , a następnie Pan Mateusz komentował jaki rzeczywiście wpływ na stres mają takie działania. Otrzymaliśmy wiele cennych wskazówek wynikających z obszernej wiedzy psychologicznej Pana Mateusza. Polecam każdemu, kto pracuje w warunkach dużego stresu.
Szkolenie ZARZĄDZANIE CZASEM prowadzone przez firmę MM SOLUTION to dawka przydatnych narzędzi w organizowaniu swojej pracy. Dla mnie bardzo interesująca była część o tym jak działa nasz mózg w pracy, czyli co pomaga naszej efektywności, a co ją niszczy. Przydatne na co dzień są ćwiczenia jak ułożyć sobie w głowie jasny plan dnia i tygodnia i go realizować. Okazało się też, że wykonuje niektóre czynności, które obniżają moja efektywność i które nie aż tak trudno wyeliminować…
Polecam wszystkim, którzy uważają, że mają natłok pracy, chcieli by robić jeszcze więcej i czerpać większą przyjemność ze swojej pracy.
Szkolenie PRZECIWDZIAŁANIE WYPALENIU ZAWODOWEMU organizowane przez firmę MM SOLUTION, to po prostu bardzo przydatna wiedza, którą uczestnicy szkolenie mogą wykorzystać w każdym momencie swojego życia. Pokazuje jak wypalenie zawodowe zakrada się krok po kroku i jak praktycznie każdy z nas może paść jego ofiarą. Z drugiej strony daje przystępne sposoby na „ładowanie swoich akumulatorów”, które możemy wykorzystywać każdego dnia.
Pan Mateusz Majchrzak przeprowadził dla naszych salonów badanie tajemniczego Klienta zgodnie ze specyfiką naszej branży. Szkolenia przełożyły się zarówno na poziom obsługi jak i na wiedzę produktową.
*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia