Patryk Jasiński

Od ponad 10 lat w sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, oraz negocjacyjnych.  Swój bogaty zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej przekłada na konkretne wyniki sprzedażowe firm, z którymi współpracuje.

Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, gdzie w 2009 wygrał konkurs na najlepszego konsultanta telefonicznego w kraju. Potem rozwijał się tam w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży i samemu szkolić innych.

Praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu podejście do sprzedaży w sposób praktyczny, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy/konsultanci telefoniczni. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm z obszarów takich jak: sprzedaż, techniki zamknięcia sprzedaży, motywacja w sprzedaży telefonicznej, wywieranie wpływu, negocjacje, obsługa klienta B2B oraz B2C, budowanie relacji, budowanie zespołów sprzedażowych.

Patryk to osoba, której celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100%. Cel ten realizuje ciągle się doszkalając oraz publikując liczne materiały dotyczące sprzedaży telefonicznej.

powrót

Realizowaliśmy projekty dla*:

  • cropp
  • rose
  • whisky
  • lech
  • bystry
  • monster
  • geers
  • ekofabryka
  • afpro
  • jk
  • grzeskowiak
  • geox
  • gopro
  • wszib
  • solar

*Projekty dla niektórych z w/w firm były realizowane we współpracy z firmami Hoffmann Consulting oraz Hoffmann Doradztwo Szkolenia